Gjest Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Er det virkelig så umulig og oppdrive da??? Trenger plakater med musklene, fordøyelsessystemet o.l....
Gjest Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Tror det skal være mulig å bestille de et sted. MEn husker ikke hvor.. Skal prøve å komme på det... Anatomieksamen snart?
Gjest Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Tar Helseservicefag og skal bli helsesekretær, så da vil jeg pugge litt kropp, muskler o.l på latin
Iselilja Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Hvor bor du? I Oslo har de i alle fall på Domus Medica (Rikshospitalet). Tror de også har på ABC-bokhandelen der oppe (på andre siden av ringveien). De har vel slike plakater hos de fleste universitetsbokhandlere hvor de har bøker for medisinstudier og andre helsefag. Sikkert hos høyskoler med sykepleie- eller fysioterapiutdanning o.l. også.
Ioren Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Hvis (mot formodning) du ikke får bestilt no sted men det må kjøpes i Oslo, så veit du at du bare må si fra til meg juni*stjerne, så kjøper jeg og sender opp, okei? =)
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 De har d gjerne på bokhandel på høyskole? der kjøpte jeg mine da jeg gikk på sykepleien...hang de på dører og vegger på hybelen min før anatomieksamen og pugget som bare d Dessverre kastet jeg de da jeg flyttet tilbake til Bergen etter endte studier, ellers så skulle du fått mine...
2 søte småpiker Skrevet 30. august 2007 #7 Skrevet 30. august 2007 Tror de selger på Studia. Om du finner en med oversikt over triggerpunkter, så skrik ut, det er jeg på jakt etter:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå