Gå til innhold

Er det normalt med feber så ofte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla fylte 1 år i mars i år og begynte i barnehagen samme måned. Bare siden hun begynte der, har hun sikkert hatt 4 omganger med feber som varer 4-5 dager. Noen ganger bare feber, og andre ganger kombinert med hoste og snørr. Er det vanlig at de får så ofte feber første året i barnehagen? Nå når vi har begynt å gå mot høsten, fikk hun plutselig feber i går igjen. Er ikke snørrete og forkjølet, bare høy feber. Hva skyldes det egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kom deg til legen å få det sjekket for å utelukke evnt sykdommer

Skrevet

Datteren min begynte i bhg for akkurat et år siden. Fra oktober til mars gikk det i ett - hvis hun var i bhg i to uker i strekk uten sykdom var det kryss i taket i heimen!

Siden da tror jeg hun har hatt ørlite feber to ganger, og vært forkjølet et par ganger. Det er det. Så det var tydeligvis bare noe som skulle "gå seg til" - selvom bakhodet mitt begynte å murre om både leukemi og andre skumle saker etter ørtogførti runder med feber uten andre symptomer...

Det er kjedelig og slitsomt, men sannsynligvis driver hun bare og bygger opp immunforsvarert sitt!

Skrevet

jenta mi hadde feber og var syk omtren annenhver uke i flere mnd..han generelt vært syk ellers en gang i mnd siden hun var 4 mnd...men tror ikke det er noe galt med henne annet enn at hun blir lett smittet og lett syk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...