*Vetlis* Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Jeg så bare det bilde du har som forbilde på profilen din.... Har du flere?
Belladonna med to gutter Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 hee..trodde jeg hadde lagt ut mange jeg!! Da vet tydeligvis ikke jeg heller hvordan man gjør det hmm...
*Vetlis* Skrevet 30. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2007 He he! Godt vi ikke er aleine om det her inne ! Men ta å sjekk om de ligger på våre album da? Har gått inn på mange profiler i dag for å sjekke om det er systemet det er noe feil på.... Å det har bare kommet opp bilder på ei av jentene jeg har trykket på ??? Men det kan være tilfeldig også.....
Belladonna med to gutter Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Aha, jeg tror jeg har fikset det! Gå på rediger profilen din, så nederst der, under bildene er det en hake som man må hake ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå