Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 til konfirmasjonen neste år!!! Hjelpesmeg som folk har booket både 1 og 3 år i forveien i denne byen!!! Men jeg har fått det koseligste;-)) http://www.foto-moss.com/galleri/showphoto.php/photo/1335/cat/all/si/Alby Og da kan jeg drøye med duker og slikt - ikke sant;-))
Ronja65 Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Så fint, og så heldig du var. Det blir nok en flott dag, skal du se:-))
Plutseliten :) Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Så bra at du fikk tak i akkurat det lokalet dere ønsket.Ser utrolig flott ut! Får nesten litt hjemlengsel jeg..hehe..(intern) Og du...dukene har du fortsatt goooood tid til å planlegge.. Pust og pes...3 dager igjen for oss,og nå skal jeg på IKEA...må ha en boks til å ha alle minnene jeg har spart på fra hun var bitteliten....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2007 Hihihi.....ja det er idyllisk:-) Alternativet var visstnok å ha det hos eksen i mitt gamle hjem........daaaah...... Ikke hadde det vært plass og ikke hadde vi lyst, hormonbomba og jeg;-) LYKKE TIL I HELGEN!!! Det blir så bra skal du se:-)))
Karomamma Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 Å, det var fint!!! Er det der vi var og gikk tur? He he, dukene kan du drøye litt. Hvis du ikke skal ha damask og slikt, bare si ifra hvis du vil låne hvit metervare med mønster i knæsje farger, mye eplegrønt og cerise. Stoffet er ferdig strøket og brettet fra renseriet. Brukt til 60 pers, jeg tror jeg har klippet dem i 4,5 og 9 m lengde. Se mønsteret til venstre på http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60098131 He he, bare et tilbud altså
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. august 2007 Hehehe, takk for tilbud, men jeg gjør det så enkelt som å kjøpe "damask" på rull, som kastes etter bruk:-) Smarte smarte meg:-) Gjorde det med eldstemann og de er så pene så:-) Hvorfor lage mer jobb enn nødvendig er mitt motto!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 31. august 2007 Og ja, det er der vi gikk tur:-)
Karomamma Skrevet 31. august 2007 #8 Skrevet 31. august 2007 Nei og nei, vi vil ikke ha ekstra jobb må skjønne. Det var derfor jeg kjøpte metervare på Ikea til 40-årslag / etterbryllupsfest i fjor. Nå ligger de her og blomstrer. Mulig det blir et stort party igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå