Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Hvordan er det slik at spess norske kvinner er så tom i huet når det gjelder oppdragelse?? Ikke rart mennene deres finner seg en thai dame,nemlig fordi han vil ha en som kan oppdra de...mens dere flyr ute på byen og sprer beinaigjen,og igjen,og igjen
ellesant Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Veldig greit at du bare skjærer alle over en kam her! Mannen er som kjent ikke i stand til å ta del i barneoppdragelse, det er noe kvinner må ta seg av helt alene! Spennende verden du lever i!
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Ja for det er jo ikke thai damer kjent for å gjøre liksom...!!? Synes ikke thai damene alltid har så mye mellom øra heller da,de gifter seg jo med gamle gubber for å stå hjemme på kjøkkenet å lage mat. I 2007!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 min mening er at de kan til helvette komme seg tilbake til det landet de hører hjemme i. kommer inn her og lever på norske skattepenger.. MINE skattepenger..... æsj.. og ja.. jeg er rasist og faen meg stolt over det! hvit makt.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 ja, .......ditt dumme nek....stolt? du er sikkert en stakkars hvit sosial klient... kanskje mannen din til og med har pult en annen en? en thai dame kanskje? Sånne som deg er en skam , fattig lus...ikke vær anonym da,hvis hvor stolt du er..du er ikke særlig anonym når du kommer grinende på sosialkontoret...du lever på mine skattepenger...men er glad jeg kan hjelpe rotter som deg..og de stakkars fattige ungene dine..som bare lever på poteter og pølse....
Ikkelektuell Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 Alle gode BIM-/DiB-mødre har udugelige mannfolk, så her er det nok ingen mannebein med evner til verken oppdragelse eller noen ting annet. HI siktet nok forresten til at menn er dem som må oppdras, men det er jo ikke noe nytt.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #7 Skrevet 30. august 2007 mannen min hadde ikke pult ei thai dame om han hadde fått en milliard, sorry.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #8 Skrevet 30. august 2007 nei,sikkert ikke..han har ikke råd til det..og eneste grunnen til at han puler på deg
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #9 Skrevet 31. august 2007 Vet om thai damer som lar mannfolka få ungene , mens de treffer nye mannfolk og får nye barn med de... Og mange av de fester de også , tenk...
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #10 Skrevet 31. august 2007 hehe!! må bare le av slike som deg.. til din informasjon så har jeg faktisk full jobb, utdannelse, hus, gift,,, ja.. og mannen min er like mye rasist som meg.... og vi har nok mer i året enn du noen gang kan drømme om.. heregud menneske.. dette er så dumt at dette kun kan komme fra ett sotrør. hahaha
ellesant Skrevet 31. august 2007 #11 Skrevet 31. august 2007 Ah, den tolkingen så ikke jeg! Trodde det var barneoppdragelse som var issuen her jeg... men ser nedover her at det er like mye å vise at man har flere holdninger fra middelalderen. Alle "sotrør" er jo dumme, og alle damer fra Tailand er troløse! Jah, akkurat sånn er det sikkert! Hvilken holme bor vi på da folkens??
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #12 Skrevet 31. august 2007 HE HE må bare le av slike fitter som deg må være deilig å være deg gitt. selvgode drittkjerringer som deg gjør verden kjip for så mange andre. men det driter vel du og den teite rassen av en mann du er gift med i tenker jeg. dere fortjener hverandre.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #13 Skrevet 31. august 2007 ehe onkelen min bommet stort å kjøpet seg "vaskemaskin" i thailand,hehe der blir det ikke gjort en dritt etter han giftet seg med henne å pulte ho tjukk,så.... Jo jøss,thai er flott og fint i forhold til norske husmødre ;o)
susemor666 Skrevet 31. august 2007 #14 Skrevet 31. august 2007 For guds skyld, hold dere til FAKTA!!!!! Å da mener jeg dere alle!!!!!!!! Er geit nok at hormonene nå syder over da dere er gravide, men det får være måte på med meninger.....
susemor666 Skrevet 31. august 2007 #15 Skrevet 31. august 2007 Er greit mener jeg.... hehehe. Også en annen ting, lese først hva innlegget går ut på........ og så skrive.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #16 Skrevet 31. august 2007 Jeg synes at norske menn er fantastiske fedre og ektemenn.De trenger ingen "oppdragelse".Hva er problemett ditt?Hvorfor du er så sint?Har du problemer med mannen din? Hilsen thai dame.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #17 Skrevet 31. august 2007 Ja men.... hva handler innlegget om da?? Skjønte ikke bæret jeg ? Hva vil hun frem til ? Litt dårlig norsk der....
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #18 Skrevet 31. august 2007 Det er det dummeste jeg har lest ever!!! Har du sett de mennene som kommer hjem med thaidamer da?? He, he.... Det er ikke de som skaffer seg damer pga sjarm og barnetekke gitt.. Det er vel i manko av dette at de må ned å skaffe seg ei thai-dame som har et helt annet syn på kjærlighet enn det vi har.. (kjenner flere av dem som gremmes og flytter fra dem så snart de kommer til Norge).. Thaidamene (-tar seg riktignok betalt for de første rundene, i motsetning til enkelte norske...) men det er jo ikke alltid fra øverste hylle de plukker av i valg av menn. Dessuten drives de av nød og aksepterer prostitusjon på en annen måte.. Så her har du nok blitt skikkelig lurt - nok en gang.. Regner med at du er thai selv!? Ei skikkelig teit ei også!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #20 Skrevet 2. september 2007 SKAL DU SOM SKREV DETTE INNLEGGET BLI MAMMA???? HJELPES MEG!!!HAR DU VURDERT NOEN FORM FOR TERAPI??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå