2nj♥ Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Hva svarer dere på spørsmål om: arbeidsoppgaver du trives mest og minst med?? Synes det er så vanskelig....
Gjest Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Bare vær ærlig.. Det er det viktigste. De spurte meg om det samme, og jeg sa at det ikke var noen oppgaver jeg ikke trivdes med. Men at jeg er veldig glad i utfordringer og tar de på strak arm.. Og for guds skyld. Når de spør hvorfor du ønsker og slutte på din gamle arbeidsplass, så ikke begynn å legge ut om at du mistrives osv.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Enig med at man bør være mest mulig ærlig Selv hadde jeg nok vinklet det inn på hva de drev med der du skal være. Feks barn, eldre el. Også ville jeg vel sagt at jeg likte varierte oppgaver. Lykke til på intervju, da =))
2nj♥ Skrevet 30. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2007 Takk! Det er mitt første intervju, så jeg vet ikke hva jeg går til egentlig. Gruer meg endel ja..... Føler det er vanskelig å forberede seg også når jeg ikke aner hva de kan spørre om liksom. Noen flere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå