~Mita~ Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 ENDELIG!!!! Ja etter 7 uker med kvalme og oppkast har endelig kvalmen gitt seg og jeg har fått apetitten tilbake! ) Har spist så sinnsykt mye i dag, og det har ikke kommet opp igjen!!! Livet er bra hærligt dere!
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 oh du er heldig..Sliter selv fortsatt med min.Venter på dagen der det snur. Har blitt bedre men er ikke borte. Hvilken uke er du i?? Gratulerer!! Deilig å slippe det;)
~Mita~ Skrevet 30. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2007 er 13+3 i dag! en herlig følelse å endeli være "frisk" igjen! Kvalmen har vært bedre enn den var i en uke før den i dag var helt borte!! Nå er jeg bare sulten.. hehe
Gjest Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 steik kor heldige du e.......... ej e 16+4 å he vore kvalme og kasta opp sia veke 5. trur det aldri gir sej ej.. + bekkenløysing av verste slag. EJ MISUNNE DEJ!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå