Gå til innhold

YESSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

ENDELIG!!!!

Ja etter 7 uker med kvalme og oppkast har endelig kvalmen gitt seg og jeg har fått apetitten tilbake! :o) Har spist så sinnsykt mye i dag, og det har ikke kommet opp igjen!!! Livet er bra hærligt dere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oh du er heldig..Sliter selv fortsatt med min.Venter på dagen der det snur. Har blitt bedre men er ikke borte. Hvilken uke er du i??

Gratulerer!! Deilig å slippe det;)

Skrevet

er 13+3 i dag! en herlig følelse å endeli være "frisk" igjen!

Kvalmen har vært bedre enn den var i en uke før den i dag var helt borte!! Nå er jeg bare sulten.. hehe

Skrevet

steik kor heldige du e.......... ej e 16+4 å he vore kvalme og kasta opp sia veke 5. trur det aldri gir sej ej.. + bekkenløysing av verste slag.

 

EJ MISUNNE DEJ!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...