♡Minimus nr2♡ høygravid Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Får jeg plass til voksiposen oppi baggen???
*Vetlis* Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Ja, det gjør du, men da blir det værre med babyen kan du si :-D Neida, jeg har sjekket litt når jeg har vært i babybutikkene å det virker til at det blir bra trangt ja.... Ville heller gått for en öldenwalder pose, for den er litt smalere..... Eller dyne og lammeskinn, ettersom når på året barnet blir født :-)
To barns mor og 75-modell. Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Har testa det og det går faktisk ikke. Jeg hadde egentlig bestemt meg for den vogna:-( Den må jo være beregnet for de som får barn i April!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå