Gå til innhold

Ville dere stolt på dette??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ultralyd i går, og vi fikk se at alt var bra, "iallefall av det vi kan se..." sa de... kan de ikke bare si ja om de ikke ser noe galt!! Forstår at man aldri kan være 100% sikker, men deilig å høre et ja, når de ikke ser noe galt!!!

Var også i uke 14 pga usikker termin.

Men vedkommende som foretok undersøkelsen i går (i første omgang), var tydligvis litt ny, en eldre dame men utstyre var nytt, så hun var litt rusten, så det endte jo opp med at hun andre som var der satt å påpekte ting hun gjor feil og tok til slutt over hele undersøkelsen!!

Huff,stakkars dame.... fikk vondt på vegne av hun eldre damen.

Men iallefall, begge de damene mente de så at det var jente, men jeg er ikke overbevist..:) for det virket så amatørmessig måten de holdte på og de sa vi ser ikke noe guttetiss så da er det jente:) Heheheh!!!

Men på ultralyd i uke 14 så antydet legen også at hun mente det var ei lita jente!! Men hun ville ikke sette noen penger på det tipset! Pga det ser temelig likt ut kjønnorganet til babyen så tidlig som i uke 14.

Men til nå av så har 3 av 3 sagt jente:)

Så jeg dro ut å kjøpte masse rosa tøy:)

Men man begynner jo å lure om de kan ha tatt feil:) heheheh...

Blir ikke helt i ro med tanken! Mulig det er fordi jeg trodde selv det var gutt....

Hehehehe!! Man blir ikke klok.....

Noen som vil si noe.....??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt jeg slik at jeg kanskje får noen svar!!!

Vært greit å hørt deres tanker ang dette.... :)

Skrevet

du hadde skrevet på mitt innlegg. Ja, hun var ikke i tvil. hun undersøkte først det viktigste da, at alt var i orden, og da hun begynte å kikke etter kjønnet fant un tisseluren, som hun kalte den :) dette er gutt ja, det er ingen tvil, sa hun, men la til at hun aldri kunne si mer en 98% sikkerhet da, men at dette var 98%. Jeg stoler på det ja. Har ei venninne som fikk vite at hun venter jente. Jordmora sa hele tre ganger at hun TRODDE det var jente. venninna mi stoler ikke helt på det da hun bare sa trodde. Vet ikke hva de sier om de ikke er sikre jeg... Vi trodde hun kanskje sa trodde fordi man ikke kan si helt sikkert, men tydelig vis var min jordmor helt sikker...

Skrevet

Når det gjelder å se om noe er galt eller ikke, så kan de ikke si 100% om alt er bra. Fordi det kan alltid være noe de ikke ser. Men stort sett så er det jo bra :-)

Samme gjelder vel kjønn også. Som Dr. Hovind sa... vi sier 90% sikkert også får 10% være opp til Gud hehe! For folk kan ta feil, snoppen kan ligge gjemt bak navlestrengen osv, eller klitoris kan være veldig stor. Å da er det ikke kult å være lege om folk har malt rommet i en rosa eller blå farge og bare kjøpt inn rosa eller blå klær.

Men hvis 3 av 3 har sagt jente ville jeg stolt på det :-)

Det skal jo komme frem sånne hvite streker om det er jente... så du det da?

Skrevet

Jeg har full forståelse for at de ikke kan si med 100% sikkerhet at alt er bra!! Men når de ikke ser noe galt så kan de bare svare ja, når jeg spør om alt ser bra ut!! Ikke ja, av de vi kan se.... forstår virkelig at man aldri kan være sikker! Men deilig å høre et JA!!! Ikke ja, men.....

De sjekket kroppen, hode og organene nøye og tok mål.

Heheheh, om jeg så.... babyen var svært urolig etter at jeg nettopp hadde spist og drukket noe kaldt så de og jeg sleit med å se i det hele tatt (regner med (håper) de så mye mere enn meg, for jeg så bare masse "snø", som på tv'n, når de ikke hadde still bilde eller når baby lå rolig), så de endte opp med å si at siden vi ikke ser noen guttetiss så er det jente!!!:)

*Så da har jeg ei som antyder jente i uke 14, som er altfor tidlig å se...

*Og ei eldre dame som ikke viste opp ned på utstyret stakkar!

*Og en annen dame som virket lite overbevisende da hun sa jeg ser ingen guttetiss så det er jente!!

Har ingen aning om de sjekket grunndig, husker bare at de sa at lille baby var svært urolig og beskjeden, siden baby holdte beina sammen for det meste!!:) Hehehhe, mitt lille sjarmtroll!!!:)

Skrevet

Ville vært overbevist om jeg fikk høre dette ja...:) men de jordmødrene jeg hadde var veldig nølende... det var vanskelig å se sa de, men jeg ser ingen guttetiss... så da er det jente!!

Forstår hun i uke 14, som bare antydet, og presiserte at det var altfor tidlig å si!!!

Hehehhe, så jeg er ikke særlig overbevist, men å dra ut å shoppe rosa tøy har ingen hindring:) Hehehhe!!

Hadde gledet meg masse til å endelig handle tøy i farver:) og så mye nydelig jentetøy det var:):)

Skrevet

Dytter, noen flere som vil svare....??

Er det ikke slik at når de sier jente så er det oftere at de tar feil??? Tar får iallefall lillegutt massse rosa tøy:) heheheh!!

Skrevet

hei,han jeg går til sier ikke kjønnet med mindre han er 99,9% sikker som han sier:) jeg fikk beskjed om at jeg skal ha jente igjen..hehe så dette blir min 5 jente å jeg har 1 gutt...han har aldri tatt feil på meg i hvert fall men,tror ikke du skal tenke så mye på d siden d er 3 stk nå som har sagt at du får ei jente:) lykke til uansett...

Skrevet

Oi, så mange prinsesser:) og en prins:) koselig!!

Ja, nei man får vel bare stole på dem!!:) Og fortsette med å handle inn rosa tøy:) sikkeli gøy og begynne å handle babytøy:)

Lykke til du å:)

Skrevet

Som oftest ka en vel stole på ul. Men det kunne jo være morsomt å se en gutt i bare rosa tøy.

HE,HE,HE

Lykke til du.

Skrevet

Hei.

det er jo så mange andre fine farger enn rosa spør du meg. Hehe.

Så får å være på den sikre siden hadde jeg kjøpt andre farger som gult,grønt,brunt,lilla,rødt,hvitt,grått osv. Som begge kjønn kan bruke så slipper du å sitte med en haug av tøy en evnt. gutte baby vil se ganske så rar ut i.Dette har skjedd med noen jeg kjenner skjønner du.*flirer*.

Jeg har selv kun kjøpt i slike nøytrale farger. ikke er jeg glad i rosa heller da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...