phantomet Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 på en torsdag. Er det bare jeg som synes det er i seneste laget?
dritgrei hei hei! Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 hehe, det hadde ikke mine unger kunnet vært med på, for de er helt skutt klokken seks. Da er vi i alle fall to som syns det var litt seint. :-)
strikkballen Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Forsåvidt i seneste laget, men det går jo sikkert fint an å gå hjem litt tidligere hvis barna blir for trøtte. Storebror på 4 skal i bursdag neste mandag fra 17-19, det synes jeg er greit. De fleste foreldre er jo nødt til å legge det såpass sent hvis de skal rekke å ordne bursdagen etter jobb. Selv pleier jeg å ha bursdager på søndager, men skulle jeg hatt dem på hverdager hadde jeg ikke hatt sjans til å begynne før 17 ihvertfall.
Plutseliten :) Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Synes også det var sent.. tar også litt tid å få de hjem,ned fra sukkerkicket og i seng... Da blir ofte dagen derpå slitsom for liten og stor...De fleste legger jo heldigvis barneselskapet i helgene
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Hadde nok helt klart lagt bursdagen til en helg ja;-))
Maud Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 Jeg synes det er for sent. Det hadde vært for sent for storebror også det, han er 8 år. Når de er små er det bedre å legge selskapet til en helg synes jeg.
Dailis Skrevet 30. august 2007 #7 Skrevet 30. august 2007 Det hadde ikke mine unger klart i alle fall. Så ja det er sent. Og på en hverdag da? Moro dagen etter med unger som har vært sent oppe og blitt puttet i masse sukker på kvelden.....Ikke akkurat drømmesituasjon det..
Little Miss Naughty Skrevet 31. august 2007 #8 Skrevet 31. august 2007 Jeg synes det var litt for sent for en uke dag. Forstår at det kan bli stress for de som jobber å invitere til bursdag kl 16 so da er det bedre å legge det til helgen.
Reveenka Skrevet 31. august 2007 #9 Skrevet 31. august 2007 Jeg synes nok også det er for sent. Her oppe har vi som regel gjort det sånn at bursdagene avsluttes 18.30, evt. 19.00 for de yngste. Den eldste her går nå i tredje klasse, og de bursdagene hun går i er stort sett ferdige mellom19.00 og 20.00 i uka, evt. en halvtime senere i helgene hvis det er på kveldstid - men da er bursdagene ofte lagt til formiddagstid likevel c",).
Natteravnen* Skrevet 31. august 2007 #10 Skrevet 31. august 2007 Hadde nok sjølv syns det var litt seint, sjølv hadde eg nok lagt selskapet til ei helg...( om det var mulig)
phantomet Skrevet 1. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 1. september 2007 Vi lot Junior dra i brusdag torsdag, men hentet han tidligere. Og til alt overmål....Han løp lykkelig rundt i bursdagshuset med den største gotteposen jeg har sett noen gang. Den ble konfiskert i det øyeblikk vi lukket døren bak oss, og bare i den posen er det fremdeles nok gotteri til 2-3 lørdager... Konklusjonen er at vi foreldre er forskjellige, og det får være opp til hver enkelt hva som kan tillates.
Travelmor Skrevet 1. september 2007 #12 Skrevet 1. september 2007 Det er noe i det. Det er flere tusen forskjellige måter å oppdra barn på. Ofte går det bra!
Ronja65 Skrevet 1. september 2007 #13 Skrevet 1. september 2007 Høres lit seint ut ja. Tror også det er bedre og legge slike dager til en helg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå