gladfisk Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Jeg har klødd helt vanvittig nå i ca to uker både på hender og føtter. Er nok pga for mye vann i kroppen, det pipler hvertfall vann fra vannblemmer når kløinga setter inn. Har prøvd hvitvask, aloe vera, propolis, eurax og xylocain, men det eneste som lindrer en stund er å stå under rennende kaldt vann til de er helt avkjølt. Orker ikke gå på besøk til folk lenger, for jeg vet at jeg kommer til å begynne å klø.. Noen som har brukt andre ting som har virket??
Snuppelupp og hengepupp Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Jeg har også vært plaget, da særlig på magen. Kjøpte inn kremer og oljer i bøtter og spann, men ingenting hjalp. Har du prøvd ren aloe vera? Det var det eneste som funket på meg. Kjøpt meg en blomst som jeg går og klipper blader av, og smører på magen. Det lindrer flere timer i strekk. Fantastisk! (Men aloe vera krem funket ikke...)
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Forsøk med tannkrem. Det høres guffent ut,men det funker nå i hvert fall på forskjellige stikk. Fikk beskjed på apoteket at jeg ikke måtte bruke diverse kløedempende midler når jeg gikk gravid. Var på sommerferie og holdt på å bli spist opp av mygg,og i ren desperasjon prøvde jeg å smøre med tannkrem. Har brukt det på brannsår (lukkede vel og merke) tidligere med god effekt fordi det har en nedkjølende effekt,så jeg tenkte at det var verdt et forsøk. Og det funket absolutt - faktisk bedre enn xylocain som jeg har brukt tidligere. Vet jo ikke om det fungerer på svangerskapskløe,men du kan jo teste og se...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå