DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Hei, Jeg leste meldingen din inne på PC krem tråden.. og du skriver at du ble gravid etter å ha brukt denne... Hvilke symptomer hadde du i denne pp? Var noe annerledes..? Klemmer fra Dolly = nysgjerrig!
TussiLussi Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Er ikke så ofte innom så beklager at jeg ikke hadde sett meldingen din Mine symptomer var at jeg ikke ble premenstruell.... ikke humørsyk, godtesyk, oppblåste pupper,osv Dvs - jeg hadde egentlig ikke noen tegn som skulle tilsi at det hadde funket denne gangen ! MEn - testen ble sterkere enn noen andre tester jeg noen gang har tatt !!!! OG enda så¨satt gynekologen meg tilbake 5 dager, så jeg må ha testet tidlig Lykke til
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 2. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2007 Hei igjen, Har hatt det på akkurat samme måte som deg denne pp.. Ingen smerter ved eggløsning, ikke ømme pupper, ikke sur & grinete :=) Og fikk en klar positiv CB igår .. 1-2 dager før IKM.. Men tør ikke håpe helt ennå .. har endel smerter på høyre side (eggstokk?) Lurer på om den kan ha satt seg der??! Hmm.. må ringe legen imorgen tidlig! Lykke til med spiren, klemm Dolly
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå