Marianne87 Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Dere som har født, har dere født til menstermin eller ultralyd termin? hvis det har vært forskjell på terminene da.
mammat2goll Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Sist fødte jeg på menstermin, 1 uke før UL Nå skiller det 3 uker mellom UL og mens termin. Men krysser fingrene for att det er menstermin som er rett. Til og med JM mener menstermin stemmer bedre en UL.
*dragonfly* Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 jeg fødte på menstermin, mens ul-termin skulle ha vært 9 dager senere...
Marianne87 Skrevet 30. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2007 deilig å høre at mensterminene stemmer:p Jeg er sikker på mensterminen min men ble alikevel flyttet 2 uker på ultralyd. så håper han kommer til mensterminen =)
Firkløvern Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Jeg fikk de to første på menstermin, som var henholdsvis fem og tre dager før UL-termin. Sistemann kom 10 dager over menstermin/UL-termin. Kun en dag forskjell på terminene siste gang. Nå er min menstermin 22 september og UL 28 september. Satser kraftig på at det blir rundt menstermin;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå