Gå til innhold

Lille gullklumen min er vrang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner ikke igjen gutten min lengre. Tidligere gledet han seg til og gå i barnehagen. No hyler han fra vi går ut døren om morgenen og hele veien fram til barnehagen. Det samme skjer når jeg henter han, han hyler til vi er komt hjem. Så har vi midagen også der er det hyling.

så avslutter vi med leggetiden da mhm jepp hyling der også.

Ellers blir det en del hyling når han ikke får gjøre det han vil, og det kan være ting han tidligere godtok han ikke fikk lov til.

Han blir 3år om to mnd.

Jeg er fortvilt og kjenner ham ikke igjen i det hele tatt. Er det bare trass ? eller har han det fælt i barnehagen ? (der skiftes jo de ansatte ut oftere en folk skifter sokker )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmmmm, den var litt vrien. Det er jo tydelig at gutten din syns ett eller annet er vanskelig. Har det skjedd noen andre endringer i livet deres; flytting, fraflytting fra far eller lignende? Høres jo ut som at han reagerer på noe, i og med at han hyler slik. Det virker som at det er ved separasjonssituasjoner med deg at han får denne atferden, husk at det er jo en type atskillelse når han legges også.

Hvis det er selve bhg som plager han, og han mistrives, ja da er det jo like vanlig med den atferden du beskriver. Jeg syns du skal prate med bhg.personalet, hvordan er han der om dagene? Kanskje han har veldig lange dager, og kan du evt gjøre noe med det?

Skrevet

Har han fått de siste jekslene sine?

Ellers, hva gjør du når han hyler da?

Skrevet

Sånn var faktisk vår i den alderen også. Sannelig virker det som lillesøster kommer etter.

Jeg tror at noen ganske enkelt må igjennom den perioden, mens andre slipper, uten at det er noe spesielt i veien. Det trenger ikke være "trass", men det kan jo være at han tar ut all den kommunikasjonen han ikke får til i løpet av dagen i hyling mot deg.

Men du bør jo også sjekke om det faktisk er noe i barnehagen som er vanskelig for ham, det kan jo skje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...