Gjest Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en fin kjole til navnefest?
VinterSol+2 Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 til babyen? i tilfelle er det utrolig mye nyydelig på Accesorize.
VinterSol+2 Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 har du en accesorizebutikk i nærheten, så ta turen innom der, altså! åå, det er så mye fint. men ofte litt dyrt, om det ikke er for en spesiell anledning, lissom.. hvor i landet bor du?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Jeg ville ha noe litt finere enn H&M-type kjolene, så jeg kjøpte en nydelig kjole på Monsoon.
MissAntrop Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 Vi kjøpte en kjempefin Burberrykjole på Fru Lyng. Så om du bor på Østlandet er det en mulighet.
gammel røy Skrevet 30. august 2007 #7 Skrevet 30. august 2007 Som nevnt ovenfor har accessorice /Monsoon nydelige ting. Jeg kjøpte en absolutt helt nydelig off-white silkekjole med broderier til frøets navnedag. Jeg kjøpte 3-6 mndr. og hun passer den ennå (snart 10 mnd). Har brukt den masse- bursdager og bryllup. Den har en søt liten silketruse, og de selger "tynnstrømpebukser" i offwhite man kan ha til samt silkesko. Kjøpte også en liten bolero til å ha over. De har alltid ulike typer slike off-white silkekjoler inne. Har bedre utvalg og er billigere enn fru lyng, men du må nok regne med noen hundrelapper (jeg skal ta vare på den jeg kjøpte til henne). I oslo har monsoon på aker brygge best utvalg, finnes også en like i nærheten av teaterkafeen (da innerst i en accessorice butikk).
Nikki_29 med 2 prinsesser Skrevet 30. august 2007 #8 Skrevet 30. august 2007 Noen som vet av en slik butikk i trondheim?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå