Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en fin kjole til navnefest?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

til babyen?

i tilfelle er det utrolig mye nyydelig på Accesorize.

Skrevet

har du en accesorizebutikk i nærheten, så ta turen innom der, altså! åå, det er så mye fint. men ofte litt dyrt, om det ikke er for en spesiell anledning, lissom..

hvor i landet bor du?

Skrevet

Jeg ville ha noe litt finere enn H&M-type kjolene, så jeg kjøpte en nydelig kjole på Monsoon.

Skrevet

Vi kjøpte en kjempefin Burberrykjole på Fru Lyng. Så om du bor på Østlandet er det en mulighet.

Skrevet

Som nevnt ovenfor har accessorice /Monsoon nydelige ting. Jeg kjøpte en absolutt helt nydelig off-white silkekjole med broderier til frøets navnedag. Jeg kjøpte 3-6 mndr. og hun passer den ennå (snart 10 mnd). Har brukt den masse- bursdager og bryllup. Den har en søt liten silketruse, og de selger "tynnstrømpebukser" i offwhite man kan ha til samt silkesko. Kjøpte også en liten bolero til å ha over. De har alltid ulike typer slike off-white silkekjoler inne. Har bedre utvalg og er billigere enn fru lyng, men du må nok regne med noen hundrelapper (jeg skal ta vare på den jeg kjøpte til henne).

I oslo har monsoon på aker brygge best utvalg, finnes også en like i nærheten av teaterkafeen (da innerst i en accessorice butikk).

Skrevet

Noen som vet av en slik butikk i trondheim?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...