alicen Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Lillegutt har ifølge legen to fissuler. Men vi fikk ikke noe klart svar på hva det er og hva det kommer av. Noen som kan forklare?
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Jeg googlet fistel og da fant jeg: "En fistel eller fistula er en forbindelse mellom to organer som normalt ikke skal være der. For eksempel kan det oppstå fistler mellom tarmen og bukhulen ved ulike tarmsykdommer, bl.a Crohns sykdom."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå