Mor til en stor og en liten Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Bringebærblad te er jo ikke å oppdrive i Oslo for tiden. Får til svar at det er utsolgt hos leverandør!! Var på en helsekost på Majorstua idag og der anbefalte han kapslene fra 8 uker før termin. Andre plasser ser jeg de anbefaler fra 5 uker før. Tror dere at jeg tar en risk om jeg starter forsiktig med kapslene nå? Er 32+2 men regner med å føde før tiden uansett pga masse kynnere,har hatt en episode med premature rier og at jeg fødte før tiden sist. Jordmor og lege har sagt at det ikke er farlig om jeg går i fødsel fra uke 34. Babyen er allerede ca. 2,1kg fant de ut på vekstestimering igår.
babyprincess Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 finner heller ikke den hersens teen... Ellers dytter jeg denne, for lurer på det samme ang bringebærkapslene :-)
Bavarian Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 prøv på helsekostbutikken på Storo shopping, der kjøpte i hvert fall jeg i forrige uke. Klosteret sin.
Moder'n-2 Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 De har bringebærbladte hos Life (tror jeg det er?) i Grensen også. Eller. De hadde i alle fall teen da jeg var innom der i denne uken. Ekspeditøren sa forøvrig at det var liten eller ingen vits i å drikke denne teen, ettersom det var minimalt med virkningsstoffer.
@nne p@ l@nne Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 Ta deg en tur i marka plukk blader og lag din egen te:-) Oppskrift på te og mere info om planten finner du på linken nedenfor. Har prøvd selv og det smakte ikke så værst:-) http://www.rolv.no/urtemedisin/medisinplanter/rubu_ida.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå