Vanilje! Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Sønnen min kom hjem fra barnehagen med olabuksa full av blåbærflekker. Noen tips til hvordan man får denne ren igjen?
Sebra Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Jeg brukte Bio shout på blåbær flekker. Jeg lot klærene ligge litt etter jeg hadde hatt på spray. Flekken ble borte. Lykke til
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Jeg koker opp vann i vannkokeren og heller det kokende vannet på flekken. Så i vaskemaskinen etter noen minutter:) Da pleier det å gå bort.
Mammapia Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Hei! Jeg har fått et tips om å gni en halv sitron på flekken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå