Gå til innhold

Hjelp! Hva er dette? Håper på svar!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I dag har jeg regelmessig hatt vonde "tak" i magen, eller kanskje mer i underlivet. Gjort vondt når jeg har gått litt for fort e.l. Men nå siste timen har det gjort skikkelig vondt veldig ofte (også når jeg slapper av). Smerten er intens, men går fort over (varer bare noen sekunder). Denne smerten kommer igjen, med bare minutters mellomrom. Har hatt kynnere tidligerre i svangerskapet, men ikke noe som ligner på dette... Og regner ikke med det er rier, da smerten går over så fort, og kommer såpass kjapt tilbake. Kjennes også ut som nor trykker mot blæra mi/bekkenområdet,

Noen som vet hva det kan være???? Har det på samme måte???

I tillegg er den lille så aktiv jeg aldri har opplev tidligere, så blir litt bekymra da vettu... Gikk forresten akkurat inn i uke 39. Håper på svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Har det samme som deg (er også i uke 39), og har hatt det siden mandag. Det gjør så vondt!!! Trodde det var rier, men dessverre, det er bare masrier. Var på sykehuset i går natt for å sove litt, det var deilig, men ble sendt hjem igjen etter en natt. Har ikke sovet i natt heller, uff blir så sliten av det! Slimproppen gikk i går, så håper det skjer noe snart. Lykke til til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...