Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Kjøpe stor str ullpysj fra nøstebarn med fot, og bruke truse for å hindre at barnet får begge ben i 1 ben :-) Da er barnet varmt og godt, og slipper å sitte fast. Vi kjøpte str 92 til snuppa i fjor vinter da hun ble 1 år og den bruker vi ennå. Eneste er at vi nå har fjernet underbuksa som vi måtte bruke før. Ja, dette var mitt beste ullpysj tips iallefall :-)
Tante_Sofie Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Jeg brukte ullbody og bukse fra Cubus, men da må de tåle 100% ull rett mot kroppen. Var veldig fornøyd jeg!
Gjest Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Vi har brukt Janus sine. De har vært kjempegode, og tåler vask en hel sesong uten å bli slitt. Det er det jeg synes er det beste med ull som er behandlet, for det tåler vask i maskin om det skulle være en oppkast eller tisse ulykke. Da er det kun 60 grader som helper....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå