Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt blir jo så forsterket når man går gravid...alt fra forkjølelse til orgasme..! ;o) Men ta det første først; hva kan jeg ta av "remedier" for å få fart på helbredelsen/ formilde symptomene? (Jeg er gravid i 15. uke)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, stakkars du!

Er nok ikke mye å gjøre, annet enn å passe på å drikke nok og få nok hvile! Ikke press kroppen din nå, da vil det ta enda lenger tid å bli frisk igjen!

Du kan jo prøve med C-vitaminer, helst i naturlig form. Mormor anbefaler varmt vann med ei sitronskive oppi, søtes med honning hvis det blir for surt. Jeg syns det virker litt i alle fall, og uansett smaker det godt og er forfriskende.

God bedring!

Skrevet

Drikk te med honning og melk i. Og bruk saltvanns nesespray. og sov mye!

Skrevet

Drikk masse vann og annen drikke! Ikke drikk varm drikke, da florerer bakteriene i hals og svelg. Kald drikke hemmer bakterieveksten i halsen, dette sa legen til meg da jeg var forkjølet for noen uker siden. Skvis en sitron i et vannglass og gurgle vannet, slik man gurgler i halsen når man pusser tennene. Hjelper veldig! :-) Spis godt, masse grønt og energirik kost, og sov mye. Da blir kroppen bedre rustet til å takle sykdommen og du blir fortere frisk.

Skrevet

Takk for fine svar og gode råd! Sove mye har jeg forsøkt, men det er helt umulig! Timesvis med hosteavfall så fort jeg legger hodet ned, og ingen hostesaft virker! Men jeg skal prøve "alt" annet. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...