mammamammamammamor Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 både fysisk og psykisk klarer så vidt å bevege meg føles det som helt tung i kroppen er det noe eg kan gjøre? dette går ikke lengre ikke for meg eller gubben eller ungene
Tussa og Sofie Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Neimen stakkars deg da.....vet ikke om du jobber eller noe jeg, men du må jo ikke slite deg helt ut da. Hør med legen om delvis sykemelding eller liknende ivhertfall for en periode til du føler deg litt ovenpå igjen. Du har andre å ta vare på og må jo prioritere det fremfor en evt jobb... Lykke til!
eh81 Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 tar du jern? det kan gjør en kjempe stor forskjell, isåfall, dersom du ikke gjør det. det gjør det for meg, hvertfall. MÅ ha:) lykke til videre, håper du kommer deg litt, snart:)
mammamammamammamor Skrevet 30. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2007 tusen takk eg fant noe som hjalp. gubben kom hjem og lagde middag te meg. eg har bare ikke spist nok skikkelig mat di siste dagane så nå har eg rydda og støvsugd og alt mulig. har fått skikkelig energien te bake i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå