Gå til innhold

Hvordan skal jeg få ham med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et barn på snart fire, og vi har faktisk ennå ikke bestemt skikkelig om vi skal lage flere. Derimot har vi hatt en del problemer de siste årene økonomi, til dels helse - og vi har også slitt litt med samlivet på grunn av dette. Nå går det heldigvis bedre med alt. Derfor har jeg også bare latt dette vente, men nå ønsker jeg veldig å få et barn til før det er for seint - synes også det er veldig viktig at sønnen vår får et søsken.Men jeg er redd mannen min synes vi skal vente enda litt - og jeg er redd for å bli for gammel. Nå har jeg imidlertid bare lyst til å hive pillene i do og la det stå til, men det er jo ikke noe tricks for forholdet oss imellom, akkurat.

Hva synes dere jeg skal gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du snakket med mannen din om det da? om ikke vil jeg råde deg til det først iallfall.. spørr om han har tenkt over om han ønsker fler barn eller ikke. så kan du jo høre hva han svarer, event si at du ønsker et søsken til barnet deres, og legge til at ting er på bedre veier? da vil det jo ikke virke påtrengende, samtidig som det er positivt.. lykke til da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...