Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Hjelper det å gå mye ved bekkenløsning??
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 heisann,jeg er sykemeldt pga bekkenløsning, har ikke fått det fullt enda,men hadde det de to siste mnd med førstemann så regner med,legen oxo,at det melder seg for fullt ganske snart. har fått streng beskjed jeg da om å ikke gå mye og gå med museskritt (er lettere sagt enn gjort haha) og ikke gå i trapper (heller ikke lett,da vi bor i trappeblokk) men for all del,du bør ikke gå mye hvis du kan unngå det,men igjen, ikke legg deg flat på sofaen,da kan du risikere bekkenlåsning og stivhet.. det er ihvertfall mitt råd og det legen sa til meg,håper du slipper BL for det ekke no særlig godt akkurat lykke til ps er i uke 22 nå..og har vært sykemeldt fullt allerede fra uke 12,så det er noe du bør ta på alvor..
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Det sa legen til meg også. Ikke gå langt, ikke sitte for lenge, ikke stå for lenge. Ikke løfte og bære. Ja.....variere mye da og være forsiktig ved å bøye meg og sånn. Spurte om det var noe spesiell trening jeg skulle gjøre eller om jeg skulle gå til fysioterapi, men nei, jeg kom ingen vei der da.
Buick Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Til tross for at det kjennest ut som det gjer best å berre sitte og ligge stille, så er det viktig å vere litt i bevegelse også. Men ikkje overdriv:)
twoboys & a girl Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Fikk råd av legen til å følge bekkenet, det sier i fra. Ikke gå mye, ikke sitt i samme stilling, ikke ligg for mye, unngå trapper så mye som mulig, ta ofte pauser, gå med små skritt, samle beina.....
Lykkestjernen Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 Eg hadde bekkenløysning forrige gan, og det begynte allerede før eg fann ut at eg var gravid denne gangen. Men det som eg har funne ut at hjelper litt er basseng trening. Eg er å trener i varmebasseng 2-3 ganger i veka, det hjelper iallefall for meg. Lykke til vidare!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå