conney skal ha nr 2:) Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Ingen forandring på livmorhalsen/tappen til tross alle mine vondter.. Så jeg ble strippet enda en gang, viss ikke noe skjer i natt skulle jeg komme igjen i morgen å bli strippet på nytt..så henvise meg til overtidskontroll.. Men en ting jeg stusset på, at fondusmålet hadde et stort hopp, ligger nå over det grønne, sist fredag var det 35 cm, nå er det 37cm.. Herregud den der ungen blir sikkert mega stor..
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 huffda... hold motet oppe conney! Snart får du babyen din:=) Ang dette med fondus målet: kan det være at det var forskjellige personer som målte det? Min lege og jm måler nemlig litt forskjellig... Ønsker deg masse lykke tiL:)
#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 hva gjør de når de stripper? og åssen vondter har du? Føler med deg! uff.. har selv 1 uke til termin, og nekter å gå over (selv om jeg er forberedt på det...)! masse lykke til!
conney skal ha nr 2:) Skrevet 30. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2007 det er den samme personen som måler meg, har fast jm.. Strippe er når de river røsker i livmorhalsen for å framprovosere rier, men det er ikke alle dette hjelper for Mine vondter: maserier(tak med 5-15 min mellomrom) Konstante menssmerter.. og jeg er nå veldig forberdt på å gå over termin..
#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 stripping hørtes veldig vondt ut!!!! er det det??
Lisa*5november* Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 Huff da... Føler med deg nå! Nå har du gått å hatt vondter lenge! Får håpe det snart er noe på gang! Krysser fingrer og tær for at du slipper å gå lenge på overtid.
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 30. august 2007 #7 Skrevet 30. august 2007 Hei du, ville bare si at fundusmålet ikke behøver bety at gullet ditt blir en kjempe. Jeg fikk fundusmål som gikk nesten ut av arket på mandag - 42 cm - og da fikk jeg så panikk at jeg dro til sykehuset og fikk dem til å ta ultralyd. Baby lå med strake ben, det var derfor magen ble så diger - kanskje din baby gjør det og? Min ble estimert til ca 4100 gram, og det er jo ikke lite, men ingen gigant heller. Lykke til, og håper strippingen funker denne gangen!!
eggedosis Skrevet 30. august 2007 #8 Skrevet 30. august 2007 Hei Forstår din frustrasjon altså. Ikke fortvil, den kommer nok snart! Babyen kan ta litt av på slutten mtp vekst , men de kan ha gjort en liten feil også, (babyens liggestilling er litt avgjørende har jeg hørt). Skal krysse fingre og tær for deg. Lykke til!!
Tide-li-bom Skrevet 30. august 2007 #9 Skrevet 30. august 2007 Jeg kommer oxo nettopp fra føden. Jeg ble strippet for første gang, det gjorde litt vondt - men jeg trøstet meg med at det KANSKJE ville føre til en fødsel Jeg har ikke de helt store forventningene, men det er verdt forsøket.. Er du blitt strippet mange ganger tidligere? Hvis ikke strippingen fører noe med seg, så blir jeg satt igang på mandag Sender over MASSE, MASSE fødestøv til deg, og lykke til
conney skal ha nr 2:) Skrevet 30. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 30. august 2007 dette med at stripping gjør vondt tror jeg er veldig induviduelt, du kjenner godt at de river litt ja, men jeg personlig syns ikke det er noe vondere enn slik jeg har hatt de to siste ukene... Jeg ble strippet forrige torsdag, fikk to harde rier etter det, men ikke noe mer.. Jeg har veldig murring i dag, veldig maserier..men jeg er ikke optimist lenger , føler jeg skal gå evig slik.. Føler kansje lillemann trenger litt starthjelp for å komme ut.. Men litt rart at alle mine vondter ikke har ført til noë forandring på livmorhalsen, dette stusser oxo jm veldig på.. til lillimy, er du på overtid?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå