Gå til innhold

Hva gjør dere???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere har stellebord på barnerommet, eller andre plasser der det ikke er vann i umiddelbar nærhet!??!

 

Vi har lite bad, men vi har vaskemaskin stående der så vi kan legge stellematte oppå!! Men det kan bli veldig my på en liten plass... så jeg har tenkt på å ordne stelle"rom" på barnerommet, men hva gjør dere med vann og vasking da????

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi bare tar en klut med vann med oss når vi skal skifte bleie vi. veldig greit å ha den tilgjenglig uannsett. er det bæsjebleie kan man jo ta vekk det verste med våtservietter/dopapir før man bruker den rene kluten også =)

Skrevet

Hva med et vaskefat og vannmugge?

Skrevet

Har kjøpt slikt stelleutsyr med 2 beholdere i tilfelle det blir den ordningen med stellerom på soverrommet!!!:)

 

Men tenker kanskje mer på hvis baby skal vaskes mye nedentil pga masse fra nr 2, ikke vits å vaske ei bæsjrompe med en bæsjklut!! :)

 

Ellers hvordan organiserer dere dette.... ordne med vann ol så hente baby for å stelle???

 

Blir sikkert en vane når man kommer inn i det!!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...