kisso Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Jeg ble tøyd/stripset idag, noen som har erfaring med det? Når kan jeg forvente at noe skjer hvis det i det hele tatt skjer noe da... Andregangsfødende, ti dager på overtid, rimelig lei...
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Fikk beskjed at dersom strippingen funker, vil du få effekt = begynnende fødsel innen 24 timer. Funket ikke på meg, krysser fingrene for deg!
Bella¨^ -med to små rosa- Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Hva er egentlig stripping? Hilsen grønnskolling som straks er på 3. tri :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå