Gå til innhold

Noen her som har blitt gravide med pergotime?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble dere gravid med ett eller flere barn i magen... Bare lurer!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, en runde med pergotime ga 1 stk nydelig gutt. Gynekolog sa det var en liten sjanse for flere barn i magen og da han sa det tenkte jeg "ja ja jeg ønsker meg jo to barn" men nå ser jeg at det hadde blitt rimelig hektisk ,-) Men når du går på pergotime så er det vel fordi du har hatt problemer med å bli gravid så da tar man bare alt på stående fot. Lykke til!

Skrevet

Jepp, også her resulterte en kur i en stk herlig liten gutt =)

Og 19mnd senere ble lillesøster født. Og hun ble laget på "naturlig" vis!

Skrevet

Ja, vi fikk en liten jente for 11 mnd siden.. Ble gravid etter 2 kurer.. spent på om vi klarer det uten neste gang..

Skrevet

Her ble det også en stk herlig gutt på første kur, men dobbelkur da. 8 år senere ble det nok en dobbelkur som resulterte i en stk nudelig snuppe.

Skrevet

Husmoren:

Vi prøvde i 4år på første, fikk beskjed om at vi aldri ville klare det naturlig!

Mellom barna brukte vi null prevensjon (som vi alltid hadde gjort før) Du kan si det sånn at spiren satt på første forsøk (var ikke noe forsøk en gang :P)

Skrevet

Har blitt gravid to ganger, første kur begge gangene. Har en nydelig gutt og venter en til.

Skrevet

jepp:) Vi fikk en nydelig gutt. Har en fra før, men han kom uten pergo, men rett etter laparoskopi.

Fikk høre av gyn at det ikke var noe vits med pergo, men vi prøvde likevell.

Spiren satt på første forsøk:)

Skrevet

Noen flere??

Skrevet

jeg ble gravid i 2 pausemnd,3 runder med pergo!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...