Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 12 dager igjen til termin i dag.. Kjenner hele tiden mye liv gjennom en dag. Veldig lite om natten. Men i dag har jeg nesten ikke kjent noe sparking.. Kjente litt liv idag tidlig..

Kan babyer ha slike dager mot slutten, eller kan det være noe galt?? Tørr nesten ikke tenke tanken..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan godt hende baby bare har en rolig dag, det hadde min for noen dager siden,men jeg ringte føden. Det bør du også gjøre, slike ting tar de alltid på alvor og hvertfall når du er på overtid. Skal ikke bekymre deg unødig, men lite liv må du alltid ta på alvor. Bedre med en gang for mye eller for lite. Jeg var litt flau nesten når jeg kom, for når sparketesten var igang våknet baby til fullt liv igjen, men de sa til meg da at du skal aldri være nølende med å ta kontakt med føden når du er bekymret! Ta kontakt, så får du dra å ta en sparketest;)

Skrevet

det sies at de kan vere veldig rolige rett før fødsel!

Men du? Ville ringt føden jeg å prata med dem :) De er her for oss vettu..

Skrevet

Takk for svaret.. Skal lage middag til sambo kommer hjem fra jobb om ca en time.. Spise den og se om baby`n våkner til liv da.. Pleier noen ganger å kjenne hikking etter jeg shar spist middag, så jeg skal sjekke ut det også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...