Gå til innhold

Trenger hjelp til å bestille id make up.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har gjort det her før? Vet ikke hvilken farge? Og hvilken som er pudderet? Det er jo så mye der..? Vil bare ha det pudderet som man påfører med en børste i hele ansiktet? Jeg er ikke brun men ikke hvit heller..Trenger virkelig hjelp her..hvor mye koster det egentlig og er det trygt å betale med visa via strawberry.net?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prisene står jo på strawberrynet. Ja, det er sikkert trygt å betale med visa der, aldri hørt om noen som har hatt problemer.

Om du ser standardnorsk ut i hudfargen skal du antagelig ha medium beige. Greiene heter Bare Escentuals i.d. Sunscreen Foundation, men om Strawberrynet har riktig farge inne vet jeg ikke, de bruker å ha dårlig utvalg.

Alternativer er harleycosmetic.com eller ebay.com

Skrevet

Pudderet heter i.d. BareMinerals SPF15 Sunscreen Foundation

Jeg har fargen light.

Gå inn på www.bareminerals.no Der finner du fargekart over alle fargene deres. Litt lettere å velge sin farge da.

Prisen varierer litt etter som dollarkursen svinger litt, men rundt 70kr koster det. Det er da en liten boks. Om du vil ha full størrelse boks kan du se på ebay. Der får du full størrelse bokser til mellom 100 og 200kr alt etter auksjonen. Men for å teste farger ol så er de små boksene på strawberrynet helt topp:)

Skrevet

Jeg har betalt med visa på strawberrynet, det har ikke vært noe problem.

Velg "i.d. BareMinerals SPF15 Sunscreen Foundation", det er foundationpudderet som det har vært snakket så mye om her inne.

Når det gjelder farge har de fleste her inne anbefalt beige, men jeg er veldig glad jeg valgte fairly light, den passet perfekt til meg. Er litt blek da solen har glimret med sitt fravær i år, men er ikke direkte likblek heller hehe.

Hvis du trykker på det norske flagget på startsiden så får du alt oppgitt i norske priser.

http://www.strawberrynet.com/country.aspx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...