Gjest Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Har jeg "Krav" på å få redusert stillingen min når knerten er bare 1 år? Fant tilfeldigvis ut at jeg har fått økt stillingen min til 100% fra neste uke, har jobbet 75% til nå. Joda, jeg søkte, men hadde også tenkt å be om permisjon i 25% om jeg skulle få de "attåt", pga har ikke barnehagaplass til knerten... Jeg får ingen beskjeder, ingen telefon eller noe, jeg har hatt ferie til nå, og gikk rett ut i ferie etter permisjon. Fatn tilfeldigvis ut at jeg kunne søke fordi jeg var på jobb akkurat da det kom ut, pappapermisjon. Nå er jeg ganske lei meg og oppgitt:( Trodde kanskje hun skulle ringe meg og snakke med meg eller noe, men neida, finner det TILFELDIGVIS ut... Har lønnsslipp og turnus og alt sånn via nettet, men det har ikke vært oppdatert før denne uka... Er jeg helt på bærtur i mine forventninger fra arbleder og mitt ønske om permisjon i 25% av stillingen?
Gjest -<<- Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Svarte deg utfyllende på skravle. Kommunikasjonen på arbeidsplassen din høres snodig ut. Ta i mot stillingen og søk permisjon du, det skal mye til for at de ikke må gi den.
Gjest Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Det finnes ikke kommunikasjon fra avdleder til oss fotfolket:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå