Vilde- 25.10 - 4 dager igjen Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 jeg har ei jente på 3 1/2 og venter nå nummer to. Er litt usikker på om jeg skal kjøpe ståbrett/søskenbrett til henne eller ikke. Hun bruker som regel å gå selv, men til nå har vi brukt vogn på lengere turer? Er det noen med erfaringer? Er hun for stor til ett sånt brett. Hun veier 14,5 kg. Fungerer det greit på grusvei eller er det kun bergnet på asfalt?
Vilde- 25.10 - 4 dager igjen Skrevet 30. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 30. august 2007 Ingen som vet? Dytter opp
Miniheksa Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Jeg brukte dette når jeg var praktikant. Det er 10 år siden - men søskenbrettene har vel neppe blitt dårligere med årene. Jeg hadde en ett-åring og en stor treåring, og brukte brettet hver dag. Var forbausende enkelt å trille med litt øvelse - og var veldig greit å ha når tre-åringen var trett å sliten etter å ha vært i parken halve dagen. Husker at det var god trening for meg i oppoverbakkene.... Anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå