Gå til innhold

Andre som har MYE kynnere? (Er annengangsgravid...)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom plutselig forrige uke (er nå 25+2). Kom jevnlig selv mens jeg slappet av. Etter et par dager var jeg på sykehuset. Så lukket og fint ut og ser ut som lillegutt har det bra.. Fikk noen medisiner som jeg skal ta når det blir veldig mye av det. Stoppet over helgen, men i går kom det igjen....

Blir så drit bekymra for at fødselen skal sette i gang nå..... Det er for tidlig....

Mista i dødfødsel tidligere, så er kanskje litt ekstra nervøs men... Det er virkelig ubehagelig når det er jevne og "harde" kynnere..... =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du:)..

Jeg har mye kynnere, er tredje gangs nå og legen sa det kom til å bli mere og mere kynnere for hvert svskap:(.. Hadde mye med nr to også, men da var det så ille at jeg ble innlagt til avlastning i uke 24 og fikk da medisin intravenøst for å stoppe de..

Jeg har og fått noen tabeletter denne gangen, men får ikke ta de lenger siden jeg nå er i uke 26.

Jeg har flere kynnere i timen, noen ganske kraftige også selv om jeg slapper av.. Syns det er skikkelig slitsomt denne gangen, jeg går også å bekymrer meg for om dette kan gå galt:(..

Skrevet

Jeg er førstegangs og sliter med mye kynnere... skal på sjekk hvis det ikke blir bedre, for de er sååå vonde noen ganger.

Skrevet

jeg har også mye kynnere dette svangerskapet,hadde ingenting før i slutten med førstemann...

noen ganger er de ganske vonde ja!men de går som oftest bort,derfor har jeg ikke vert hos lege eller føden...

burde jeg gjøre det?

for å sjekke at alt er som det skal der "nede"?hehe...

det er mye liv i magen ellers,men det er ganske ubehagelig når det står på, og det at det gjør vondt også...

Skrevet

jeg har også hatt endel kynnere i d siste...er ikke regelmessige eller vonde bare litt ubehaglige å en del i løpet av dagen...må man sjekke det med legen?

Skrevet

er 26 uker forresten...

Skrevet

jeg er 17 uker og har også mye kynnere..det skal ikke være farlig eller noe som bør sjekket hvis en ikke har veldig vondt av dem og menssmerter. Hos meg er det bare litt ubehagelig siden magen blir så hard

Skrevet

Jeg hadde mye kynnere 2.gang, har ikke kjent noe enda, men jeg er bare i uke 13 da, med nummer tre..Kynnere er normalt for noen, og min jordmor påsto at det var positivt med tanke på fødsel. Fødselen går ofte lettere for de som har hatt kynnere underveis i svangerskapet. Det er livmora som øver seg på fødlselen. Jeg hadde det spesielt om kvelden, og ble anbefalt å ta det med ro. Vet ikke hvor sterke de er hos deg, men magen min var hard som en stein. De var ikke vonde men ubehagelige. Har du tatt det opp med legen eller jordmora di? Flere faktorer som skal til før en eventuell fødsel setter i gang, og kynnere er ikke et symptom på at fødselen er i gang hvis du spør meg. Veer og kynnere er helt forskjellige, utifra mine erfaringer:) Dette tror jeg vil gå helt fint. Er du aktiv og stresser mye?

Skrevet

Takk for mange svar!! Det er "godt" å høre at jeg ikke er alene.. Og ikke minst, at det kan gå bra..

Hadde kynnere med forrigemann og altså, men denne gangen er de MYE kraftigere og skikkelig vemmelige. De kommer ofte og når jeg slapper av... Men da er det kanskje ikke så uvanlig at det blir mer med hvert sv.skap da.. Synes det er litt ekkelt, for det var akkurat sånn det var de siste to dagene før snuppa kom til verden i 2006....

Fått Bricanyl, så jeg får vel ta det de dagene det er som værst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...