Gå til innhold

Når kommer energien tilbake ?? 11 uker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og holder på å bli gal. Orker overhode ingenting. Har vært sykemeldt i 14 dager nå. Og mp nok ha 14 dager til sikkert. Skal dette ikke ta slutt. Orker snart ikke mere jeg. Dette er syt også jeg skjønner det, men må bare få det ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEg fikk tilbake energien rundt uke 12-13? Så det kommer vel snart!

Skrevet

jeg er 31 uker på vei.. har enda ikke fått energien min tilbake... hehe

Skrevet

Har du ikke hatt den tilbake i det hele tatt? Hvordan orker enn det da? Stakkars de som bor her hjemme med meg. mannen må ordne alt og lillegutt får klare seg mye selv. Vil ut på tur med lillegutt!!! Orke å lage middag, være med venner. Gjøre litt i huset..

Skrevet

Jeg fikk energien tilbake rundt uke 13.

Skrevet

det er jo det midt-trimesteret som skal være best for mors del, stemte for meg, hadde fin energi i midten av svangrskap, var som deg sykemeldt endel i 1 trimester - 4 uker tror jeg det var sånn ca. så bedre, og så helt super energi fra ca uke 19-20 til sånn 26-27, da levde jeg helt som normalt bortsett fra at jeg la meg litt tidlig om kvelden. Nå er det tungt igjen - men det er ikke så ille når man vet det nærmer seg slutten, heldigivs :)

Skrevet

Er i uke 35+5 og har ikke fått den tilbake ordentlig. Har et par solskinns dager innimellom, men er maks 2dager, så er det kanskje 5-6dager hvor jeg er helt dau igjen. Skikkelig slitsomt.. =(

Skrevet

nei .. men jo mer du sitter på ræv, jo verre blir det.. så eg tvinger meg selv i aktivitet.. vist du skjønner....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...