Gå til innhold

Svømmehallen?!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man bade i offentlig bad, altså er det tryght for fosteret (da tenker jeg på infeksjoner osv). Er i uke 24.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De sier at det skal være greit.. Men at boblebad IKKE er greit fordi det er ekstra mye bakterier der.. Vet ikke helt hvorfor men..

Skrevet

Bad i vei. De sier at det er noe av den beste treningen en kan få. Jeg har tenkt meg på svømming igjen når svømmehallen åpner etter sommeren.

 

Men som forrige også skrev. Ikke boblebad, og ei heller spabad. Da disse ofte inneholder mer bakterier enn i vanlig basseng.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...