Gjest Sekretøsa Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 jeg har kynnere som ikke går over når jeg reiser meg, setter meg, går...stort sett. MEN så er denne "smerten" forvekslende lik vanlige magesmerter....?? Litt menssmerter på en måte....? Anyone?
Sognerosa Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Kynnere er jo veldig vanlig på slutten av svangerskapet. Når jeg fikk rier var det sterkere enn kynnene som jeg hadde hatt. Jeg måtte på en måte puste med... Jeg tok tida mellom hvert tak for å vere sikker på om det var rier jeg hadde.
Plutselig_gravid Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Høres ut som meg rett før riene begynte ) Håper du snart føder lillebror! Lykke til!
gunnelisa*fikk jente 06.01.07* Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Syns det høres ut som om noe er på gang jeg da var sånn det kjentes ut når jeg fikk mellomste jenta mi vil hvertfall ønske deg masse lykke til
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Hehe.. oki. Jeg er jo helt grønn! Med snuppa gikk nemlig vannet hjemme uten forvarsel, og jeg fikk såvidt noen rier på vei til sykehuset, og kynnere var jeg nesten aldri "plaget" av... Så føles som om alt skjer på nytt ) Kan jo hende han kommer om ikke så lenge da )
Pappas fultreffer :) Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 Jeg kjenner dessverre ikke til kynnere, hoppet over de på en måte slik som du beskriver her palmesus Men ville likevel ønske deg lykke til, håper han kommer snart Tenker du er klar til å få han ut ja
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. august 2007 #7 Skrevet 30. august 2007 Hehe Hellinor, kynnere er oppskrytt ) Men jaaa, gleder meg MASSE til og få ha ut!!! Men nå har panikken grepet meg, så han kan egentlig bare bli bittelitt til )
Pappas fultreffer :) Skrevet 30. august 2007 #8 Skrevet 30. august 2007 Hehe... Det er for sent å snu nå
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. august 2007 #9 Skrevet 30. august 2007 Shit! Ja det er kanskje det.... ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå