Gå til innhold

Murring i magen, og kynnere....MEN.....

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

jeg har kynnere som ikke går over når jeg reiser meg, setter meg, går...stort sett.

MEN så er denne "smerten" forvekslende lik vanlige magesmerter....?? Litt menssmerter på en måte....?

Anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kynnere er jo veldig vanlig på slutten av svangerskapet. Når jeg fikk rier var det sterkere enn kynnene som jeg hadde hatt. Jeg måtte på en måte puste med... Jeg tok tida mellom hvert tak for å vere sikker på om det var rier jeg hadde.

Skrevet

Høres ut som meg rett før riene begynte :o)

Håper du snart føder lillebror! Lykke til!

Skrevet

Syns det høres ut som om noe er på gang jeg da :) var sånn det kjentes ut når jeg fikk mellomste jenta mi :) vil hvertfall ønske deg masse lykke til :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hehe.. oki. Jeg er jo helt grønn! Med snuppa gikk nemlig vannet hjemme uten forvarsel, og jeg fikk såvidt noen rier på vei til sykehuset, og kynnere var jeg nesten aldri "plaget" av... Så føles som om alt skjer på nytt :o)

Kan jo hende han kommer om ikke så lenge da :o)

Skrevet

Jeg kjenner dessverre ikke til kynnere, hoppet over de på en måte :) slik som du beskriver her palmesus :)

Men ville likevel ønske deg lykke til, håper han kommer snart :) Tenker du er klar til å få han ut ja :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hehe Hellinor, kynnere er oppskrytt :o)

Men jaaa, gleder meg MASSE til og få ha ut!!! :) Men nå har panikken grepet meg, så han kan egentlig bare bli bittelitt til :o)

Skrevet

Hehe...:) Det er for sent å snu nå :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Shit! Ja det er kanskje det.... ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...