Gå til innhold

reima tec på salg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet om det er reima tec vinterdresser på salg noen plasser i bergensområdet?? sånn minus 30% eller noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men har ei søster som skal selge sin for 250 kr. En i str 92 da.

Skrevet

Jeg kunne være interessert i å kjøpe en brukt dress. Er den pent brukt? Farge?

Skrevet

Den er kjempe fin! Brukt en gang. Passer både gutt å jente. Jeg har til mine to, men hadde det ikke vert for det hadde jeg kjøpt den til minste jenta:)

Skrevet

Hvilken farge er det på den? Det er vinterdress (foret), ikke sant? Jeg hadde reimatec til gutten min i fjor, og vil gjerne ha den i år også ;-)

Skrevet

Aaa..:) Ja det er det! Den går i lyse bøått å grå. Kjempe fin:) Er en gutte dress ja-

Skrevet

blått skulle det stå hehe:) hvis du vil kan du legge henne til msn?:)

Skrevet

Hehe, men du må svare litt fort;) For snart går jeg for å hente barne i bhg.

Skrevet

Ja, jeg vil gjerne legge henne til på msn, for jeg er kjempeinteressert i å kjøpe den! Men jeg får ikke til å snakke med henne på msn før et godt stykke utpå kvelden. Hva er hennes msn adresse?

Skrevet

Supert!

Hadde vært kjekt om hun hadde tatt bilde av dressen så jeg kunne sett den :-)

Skrevet

He he det er jeg som selger dressen :-) Den er ikke brukt en gang som hun skrev, men den er bruktt til ett barn en sesong... Kjempe fin dress, godt brukt men like vanntett enda :-) Har testet hehe, minsten er jente å denne dressen er skikkelig guttete... Nesten hele dressen er gråblå med litt lysere blå detaljer... Har den i vaskemaskinen med imprignering for øyeblikket faktisk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...