2barnsmor Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Sitter å vente på at den trekker nå. Hjelp gjør jeg noe dumt nå eller????
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 gi oss oppdatering på smak og sånn også og seff om den virker;)
sivilivikivi Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Kan jeg spørre om hva det skal hjelpe for?
2barnsmor Skrevet 30. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2007 Smaken var ikke så ille egentlig. Lurer på hvor mye som skal til Har tatt en kopp nå da så får jeg ta en kopp til kveldt også. Det skal ha litt av samme effekten som lakserolje
babyprincess Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 hvor langt er du på vei? jeg og har kjøpt sånn te i dag, men vet ikke når jeg skal begynne med den!!
2barnsmor Skrevet 30. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. august 2007 Har to uker til termin. Vet du hvor mye man skal drikke av det. Jeg har tatt en kopp i dag tenkte og ta en til i kveld. Gjør du det også for å få fart på ting eller???
babyprincess Skrevet 30. august 2007 #8 Skrevet 30. august 2007 ja, men har ikke begynt ennå. Er ikke kommet like langt som deg. Men hvis du bare har 2 uker igjen til termin kan du vel ihvertfall ta deg to kopper...! (men jeg vet jo ikke da...har ikke fått svar fra noen på det...)
mamamaria Skrevet 30. august 2007 #10 Skrevet 30. august 2007 Håper det virker på deg da! Er du moden/åpning? Ingenting hjelper visst skikkelig før du har blitt moden uansett. Har prøvd masse i siste svangerskap, men fødte fortsatt etter termin, mens de 2 første mine kom før termin (uke 36 og 38) uten at jeg brukte noe som helst for å få igang fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå