Gå til innhold

Ikke denne gangen heller..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lenge holdt meg inne på "Assistert befrukting" (men hører kanskje like mye til her inne). Vi har prøvd i snart 3 år uten å få det til selv, og snart fyller jeg 37 - for to uker siden fikk jeg satt inn to egg (mitt andre forsøk i år).

Har akkurat snakka med Riksen og fått svar på blodprøven - og akkurat som jeg har hatt mistanke om noen dager nå så var prøven negativ.

Er bare så utrolig lei meg og er helt alene - kjæresten min er på jobb og kommer ikke hjem på mange timer enda. Klamrer meg til håpet om at de 3 eggene jeg har på frys kan hjelpe meg nå...

Trodde jeg hadde gjort alle de riktige tinga denne gangen; er sykemeldt, går på blodfortynnende og Crinone (skulle det de 12 første ukene) tatt livet med ro, har sovet masse og har gått rolige turer med hunden, spist sunt og ellers hatt det bra. Er sykemeldt fram til 19. sept. noe jeg fortsatt har tenkt selv om jeg strengt tatt ikke må.

Har satt meg opp på fryseforsøk så snart som mulig så vi får se om jeg orker...

Men hva gjør en ikke for å prøve å få det man mest ønsker seg...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var trist Andalucia,

og jeg vet jo akkurat hva du snakker om...

Vi er vel ganske likt i prosessen,jeg har også hatt 2

mislykka forsøk i år.1 avbrutt og ett negativt.

Skulle ha frys i august,men også det ble avbrutt da ingen

overlevde opptiningen.Vi er lik med henhold til alder også ser jeg...

Jeg håper du klarer å se opp og frem igjen,håper tiden går fort til mannen er hjemme!

Klem fra

Skrevet

Dette var utrolig trist å høre.Vet ikke hva jeg ska si for å trøste deg.

Forstår at du er lei deg og håper at du og kjærstene din kommer igjenom dette på en fin og grei måte.

Håper at du har krefter nok til å forsøke videre.

Ta vare på deg selv og hold på sykemeldingen din du,spar opp krefter,en dag sitter en spire hos deg.

Masse masse lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...