Gå til innhold

super svak strek, hva betyr det??????????????????????????????????????????????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle hatt mensen i går, fikk den ikke, så da tok e en test i dag, man kan se plusstegnet, men den er vedlig svak, må ha godt lys for å se at det er noe der... det er ikke skyggestrek, for kan se at streken er blå, blir så skuffet, når jeg elers har tatt tester og de er negative er det ikke antydning til at der er en pluss strek, da er det helt hvitt... ååårrrhhhh, blir så frustrert... har prøvd siden januar, ble gravid i april, mistet i mai, da hadde jeg å svak pos, men sterkere enn den jeg tok i dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg holder på den at en strek er en strek :) Tok du den med morgenurin?

Skrevet

hei... ikke for å skuffe degg,men jeg fikk en sånn test forrige mnd... svakt pluss tegn.. mensen kom etter tre dager.. aner ikke om jeg mistet eller bare sein mens... hadde skikkelige mens smerter, så tror kanskje jeg hadde en veldig tidlig sa... jeg mistet også i mai... i uke 7 og 14 med tvillinger. så veitåssen du har det.. håper spiren sitter på oss begge... klem

Skrevet

hei <3 Emiliee + spire <3

ja jeg tok med morgenurinen,får vel bare vente noen dager å se, det er det værtste med alt dette, å VENTE....

Skrevet

mulige at mensen kommer ja, er bare så frustrerende at man aldri kan få et helt klart svar på disse testene, det er så ille å vente... er bare så forbnna møkk lei, sorry, litt frustrert her bare....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...