☆Lille my* Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Noen som ble strippet og fødte like etter? Hadde dere evt åpnig og var moden da det blr gjort?
2 barn,1 engel & 1 i magen Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Ble strippet med min første for 9 år siden. Tror det tok 2-3 dager så gikk vannet
Marius06 + tvillinger Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Jeg ble strippet da jeg fikk Marius. Hadde 1 cm åpning og jordmoren var overbevist om at "her blir det fødsel i morgen". Det var i hvertfall bare tull Det tok 4 dager før noe skjedde og da gikk jeg med maserier som slet meg helt ut i halvannet døgn. Tror ikke jeg vil velge å gjøre det neste gang.
☆Lille my* Skrevet 30. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2007 Hei og takk for svar. Ikke alle det funker for nei, er en sjangse å ta! Går med svake "rier" hele tiden jeg nå, er helt utslitt! Så tror jeg vil prøve! Gjør det utrolig vondt? syntes det var vondt å sjekke modning/åpning jeg da men:/ Svinblødde etter det! kommer fremdeles litt blod etter uindersøkelsen søndagsnatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå