mammaTilLinnea Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 har skikkelig vondt i magen nå, er vel mer menssmerter. må sies at jeg har ryddet og vasket bad og stue, og støvsugd i dag, så mye opp og ned og sånn... kan det være derfor? når jeg setter meg og tar det med ro går det over... syns ikke det er noe gøy, har sluppet sånne vondter til nå(bank i bordet) tror egentlig magen holder på å vokse for tiden også. kan det være ligamentene som gjør så vondt? ble litt redd jeg nå... er 20+4...
Buick Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Så lenge dei går over når du tek det med ro så trur ikkje eg det er noka fare. Som du sjølv seier har det vore mykje opp og ned og sånn, så no er det sikkert på tide med ei pause. Sett deg ned og nyt roa ei lita stund. Det har i allefall eg gjort:) Men dersom det ikkje går over eller du får det meir konstant, så kansje du kan ringe lege/jordmor for å høyre med dei.
Gjest Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Jeg har det samme, og fikk høre det var mer eller mindre normalt. Blir det verre så skal jeg til jordmor for å sjekke livmor-tappen, for de er redd for for tidlig fødsel... Pass på deg selv, og ta det litt med ro, kanskje det går over med deg da? =)
mammaTilLinnea Skrevet 30. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2007 går helt over når jeg tar det med ro, så jeg får vel bare slappe av litt:) skal ikke til jordmor før om 3 uker, virker plutselig veldig lenge til! får tro alt er normalt! takk for svar, det hjelper å høre andres erfaringer:) er så glad for dette forumet jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå