Carmensimamma Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Var på apoteket nettop for å kjøpe eggløsningstester... (Planlegger nr. 2) Kjøpte det jeg trodde var Clearblue testpinner for 268kr som jeg syns var ganske dyrt, men tenkte at det var greit i og med at det var 20 tester. Når jeg kom hjem åpnet jeg pakken, og det viste seg at det var testpinner som hørte til en digital måler....Jeg returnerte til apoteket og fikk beskjed om at jeg ikke kunne returnere pakken siden jeg hadde tatt av plastikken, og at den digitale dingsen som hørte til kostet 1300kr!!!!!!!!! Forbanna som jeg ble, sa jeg at de kunne spurt meg om jeg visste at de hørte til denne digitale dingsen når jeg kjøpte den og tok jeg med meg pakken og kjørte til et annet apotek og kjøpte nye testpinner..... arrrrg. Dette ble dyrt PS: Hvis det er noen som har denne digitale clearblue tingen og trenger testpinner, så kan du få 20 testpinner billig av meg.........
Athina' Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 CB har en annen digital eggløsningstester som jeg brukte som kom med ca 9 testpinner. Kostet kr 350 tror jeg. Kan ikke de pinnene du kjøpte også brukes på den tro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå