Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Dette er litt flaut, men jeg ble plutselig litt yr og tenkte jeg skulle kose meg litt. Greit jeg ble våt mye mer enn jeg pleier men etter orgasme, fosset det ut vann av meg. Hele handa og stor våt flekk i senga. Herregud dette er pinlig, tenk når mannen kommer hjem og jeg vasker sengetøy i dag og (gjorde det i går) Hvordan finner jeg ut om det var vannet? Vær så snill, noen som vet? Har 2 uker igjen, og det er tydelighvis farlig å kjede seg... Jeg har vanligvis problemer med å bli våt og nå sitter jeg her med våt truse og bukse. Kommer alt vannet på en gang? Velger anonym denne gangen jeg...
strekkmerketrollet Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 kan godt vere vannet ja Av og til kan det komme sånn litt nå og litt senere... men er vaskelig å si... ta på deg et bind å vent å se om det blir vått, da vill jeg ringt føden. de kan teste bindet =) Det var dette de gjorde med meg da jeg hadde mistanke om vannavgang i forrige svangerskap. Hm... du får finne på noe lurt å si til mannen din ;p Eller rett å slett bare skylde på kjedsomhet! Lykke til
Krokka og prinsessa Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Hehe, jeg må innrømme at jeg måtte le da jeg leste innlegget. Dette er en situasjon jeg selv kunne havnet i ;o)
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Ops, der var mannen hjemme og hva gjør jeg? Bryter sammen å tilstår, mens jeg griner som jeg har gjort noe alvorlig galt. Han holdt på å le seg i hjel og sa at jeg kunne jo spurt om hjelp da. Tatt på meg bind. Har blitt litt vått men ikke mye. Kunne godt tenkt meg en dusj og ta på meg litt rene klær.. Herregud, er det mulig... Hehe.
Krokka og prinsessa Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 Hihihihihihihihi!! Dritbra!! ;o)
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #7 Skrevet 30. august 2007 Hihi, så utrolig søtt innlegg! Men dette var jo isåfall et bra tips til oss andre som sitter hjemme å kjeder seg og nærmer seg termin. Tror jeg skal kjede meg litt ekstra imorgen mens sambo er på jobb, passe på å legge under et tisselaken og et håndkle først, for å være på den sikre siden ;-) Er jo verdt forsøket, definitivt! Takk for tips, og lykke til!
smn1 Skrevet 30. august 2007 #8 Skrevet 30. august 2007 så bra he he! det kan hende at vannet ditt har gått men det finner du sikkert ut av snart uansett. men du må ikke være flau i det hele tatt, helt normalt. kunne tenkt meg at eg gjorde det samme når eg kjeda meg i stedet for å begynne å vaske huset, har helt vaskedilla for tiden. selv om korsryggen tar snart knekken på meg gir eg meg ikke for det... :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå