Felix&Lurifax Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 ....hva slags stoff brukte dere og hvordan sydde dere?
nicknavn Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Jeg sydde vår/høst pose av sommerdyne. Tok vinterposen til voksien som mal, klipte etter den og sydde sikksakksøm. Festet på snorene og fikk en fin pose av det. Har også sett at det er noen her inne som syr poser fra bunnen av, men har ingen link til den siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå