Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 eeehm... hvor lenge kan morsmelk stå i kjøleskapet????????? har to bøker og det står veeeldig forskjellig i dem...................
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 noen vet vel...??? fem eller to dager?????????
Gjest Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 1 dag har vi lært. Dypfrys i 6 mnd, i skapfryser 4 mnd.
Gjest Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 3-5 dager er det jeg går etter. Den skal stå der det er kaldest i kjøleskapet, innerst og nederst. I døra f. eks er det varmere.
La07<3Sl09 - overtid Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 jeg snakket med ammehjelpen og de sa at den kan stå i kjøleskapet i 24 timer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå