Gå til innhold

lite liv....


Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har merket veldig lite liv mot slutten, kjenner liv men mindre enn vanlig de 2 siste dagene. har 6 dager til termin....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme her....med unntaksvis i går kveld/natt. jeg har termin 2 dager etter deg:) er heeelt normalt, og etter hva jeg har forstått kan dette være et tegn på at fødsel er nære fordi babyen "legger seg tilrette" lenger ned og forbereder seg:)

Skrevet

Jeg har 5 dager igjen- det variierer veldig med bevegelser hos meg. Av og til synes jeg det er litt mindre enn før, men når jeg kjenner liv da er det ordentlig:) du skal alltid kjenne noe.

Du kan prøve å dytte den lille litt, eller spise/drikke noe, legg deg rolig og kjenn etter.

 

Skrevet

ja han reagerer når jeg dytter...bare roligere bevegelser enn før.

Håper virkelig at det er ett tegn på at noe er på gang...vil ha han i armene nå ikke i magen lengre:o)

Skrevet

her er dte og lite liv om dagene,. men var hos legen på mandag og hun sa at når det ble mindre plass så roet ungen seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...