*teresa* Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 noen som har merket veldig lite liv mot slutten, kjenner liv men mindre enn vanlig de 2 siste dagene. har 6 dager til termin....
#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 samme her....med unntaksvis i går kveld/natt. jeg har termin 2 dager etter deg:) er heeelt normalt, og etter hva jeg har forstått kan dette være et tegn på at fødsel er nære fordi babyen "legger seg tilrette" lenger ned og forbereder seg:)
septembergutt+julibaby Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Jeg har 5 dager igjen- det variierer veldig med bevegelser hos meg. Av og til synes jeg det er litt mindre enn før, men når jeg kjenner liv da er det ordentlig:) du skal alltid kjenne noe. Du kan prøve å dytte den lille litt, eller spise/drikke noe, legg deg rolig og kjenn etter.
*teresa* Skrevet 30. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2007 ja han reagerer når jeg dytter...bare roligere bevegelser enn før. Håper virkelig at det er ett tegn på at noe er på gang...vil ha han i armene nå ikke i magen lengre:o)
"husmor"med lille Nora Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 her er dte og lite liv om dagene,. men var hos legen på mandag og hun sa at når det ble mindre plass så roet ungen seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå