HoochIsCrazy Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Gutten min er 7 måneder gammel. Han har ikke helt noe system på søvnen enda, men han sover korte, men mange dupper til sånn ca samme tidspunkt hver dag. Vil det ha noe for seg om jeg begynner å rutinere duppene for ham? Altså legge ham ned, 3-4 ganger til samme tidspunkt per dag, for så at han vender seg til at dette er faste sovetidspunkt eller må jeg vente til han har det helt fast selv? Alt krasjer liksom med mattidspunkt og leggetidspunkt for kvelden og sånn nå, tror vi alle har det bedre om han får litt mer rutinert hverdag! Han bør vel være bra klar for rutiner nå? Kanskje mer rutinerte dupper er godt for nattesøvnen hans?
Sognerosa Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Sønnen min er snart 7 mnd. Han sover to ganger hver dag. Lengden varierer. Så er han våken helt til han legger seg for natten i 8 tiden. Tror det kan vere lurt med litt rutine. Til bedre de sover om dagen til bedre sover de om natten sies det:-)
Babyfacepsycho Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Vesla er også 7 mnd. Og vi har alltid hatt ganske faste rutiner. Hun sover 2 ganger om dagen og hele natten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå