Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg sent ute til å søke fødeplass der, er i uke 13

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, men sikkert lurt at du tenker på å søke nå...

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Ville tro at du ikke får plass i første omgang, men skader ikke å prøve, og får du negativt svar kan du søke seinere i svangerskapet. Kan nemlig hende at det blir ledige plasser rundt din termin seinere.

Skrevet

Fastlegen min søkte for meg i forbindelse med at han satte meg opp på ultralyd der. Og da jeg kom på UL i uke 18, var jeg inne i resepsjonen og booket inn fødeplassen. Tror du har god tid fortsatt. :-)

Skrevet

jeg søkte i uke 13, og fikk plass!

om du er seint ute, eller ikke, er jo avhengig av hvor mange andre som har termin likt som deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...