fru.ktbar Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Er jeg sent ute til å søke fødeplass der, er i uke 13
Gjest Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 nei, men sikkert lurt at du tenker på å søke nå...
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Ville tro at du ikke får plass i første omgang, men skader ikke å prøve, og får du negativt svar kan du søke seinere i svangerskapet. Kan nemlig hende at det blir ledige plasser rundt din termin seinere.
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Fastlegen min søkte for meg i forbindelse med at han satte meg opp på ultralyd der. Og da jeg kom på UL i uke 18, var jeg inne i resepsjonen og booket inn fødeplassen. Tror du har god tid fortsatt. :-)
line_n & sara Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 jeg søkte i uke 13, og fikk plass! om du er seint ute, eller ikke, er jo avhengig av hvor mange andre som har termin likt som deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå