Gå til innhold

Er billigtester bare noe tull?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hadde IKM i går, testet med billugtest - negativ. Testet igjen i dag med billigtest - negativ...men ingen tegnt til tanta...Hvor mye kan man stole på billigtestene? Er de ikke like gode som CB når de brukes etter IKM?

Blir gal av å vente uten å vite noe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok testen på IKM, og jeg fikk positiv test.. Men er 2 positive testen siden tanta for 1 mnd siden ca

Skrevet

Nei det håper jeg virkelig ikke for jeg har testet positivt på en billigtest strips i dag 2 dager før IKM. Men har hørt om folk som fikk negativ på billigtest og positiv på CB. Men det er så mye forskjellige meninger om de forskjellige testene så det er ikke godt å si. Det beste er vel å vente et par dager og så ta en ny test. Lykke til!

Skrevet

Jeg har nesten bare brukt billigtester og har fått tidlig svar med dem. Det kan jo hende du er gravid, men produserer HcG sent.

Gjest mamma'n til go'gutten
Skrevet

Jeg brukte billigtest med nr.1 og den ble klar og fin positiv den, men testa dagen etter ikm da. Prøvde ikke før.. Har brukt de nå som el-test og og funka fint til det.. De skal jo være like følsomme da, de fra lavpristester.no skal jo være mer følsomme enn mange andre faktisk og..står det der hvertfall..Men er jo stor forskjell på hvor tidlig man produserer nok hcg..har hørt om de som ikke tester positivt før en uke eller to etter ikm..Lykke til:)

Skrevet

Billigtester kan du stole på som andre tester

Skrevet

Billigtester er helt fine, funker fint for meg iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...